تست روانشناسی ــ ترس از عدم موفقیت
تاریخ : دو شنبه 3 / 4برچسب:,
نویسنده : هادی

 با آن‌که تعریف هرکس از موفقیت ممکن است متفاوت باشد، کسانی‌که از موفقیت می‌ترسند وجوه مشترکی دارند. برای رسیدن به اطلاعاتی در این زمینه، پرسشنامه زیر را تکمیل کنید.

۱) اغلب خودم را برتر از کاری‌که می‌کنم می‌دانم.

درست              غلط

۲) از روی عادت نمی‌خواهم کانون توجه باشم.

درست              غلط

۳) در اغلب موارد موفقیتم به این دلیل بوده که در زمان مناسب در جای مناسب قرار گرفته‌ام.

درست              غلط

۴) وقتی با دیگران رقابت می‌کنم، اغلب ناراحت می‌شوم و احساس گناه می‌کنم.

درست              غلط

۵) فکر می‌کنم دیگران اگر مرا بهتر می‌شناختند، به اندازه حالا دوستم نمی‌داشتند.

درست              غلط

۶) اغلب این احساس غیرمنطقی به من دست می‌دهد که ممکن است در یک لحظه همه چیزم را از دست بدهم.

درست              غلط

۷) اغلب احساس می‌کنم خیلی زود موفق شده‌ام.

درست              غلط

۸) در روزهای تعطیل آخر هفته احساس بی‌قراری پیدا می‌کنم.

درست              غلط

۹) وقتی کار موفقی می‌کنم و از من تعریف می‌کنند احساس بدی پیدا می‌کنم.

درست             غلط

۱۰) نسبت به دوستانم زیاد کرده کرده و زیاد تفریح نمی‌کنم.

درست            غلط

● محاسبه امتیازات

برای هر جواب ”درست“ به‌خود ۱ امتیاز بدهید.

▪ امتیاز ۰ تا ۵:

شما می‌دانید که موفق شدن زحمت دارد شما با فکر موفق شدن بسیار راحت هستید.

▪ امتیاز ۶ تا ۱۰:

شما بیش از سایرین از موفق شدن می‌ترسید. شاید از این نگرانید که اگر موفق شوید کانون توجه قرار می‌گیرید. شاید می‌ترسید دیگران به شما غبطه بخورند یا شمارا دوست نداشته باشند و یا مسئولیت‌هائی به شما بدهند که از انجام دادن آن‌ها قاصر باشید.




:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
به وبلاگ من خوش آمدید ، امیدوارم از مطالبی که براتون میذارم خوشتون بیاد و ازشون در تمامی مراحل زندگیتون استفاده کنید تا بتونم سهم هرچند خیلی کوچکی در موفقیت ایرنیان عزیزی که این وبلاگ رو میخونن داشته باشم. ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 121521
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرواز به سوی شادی و موفقیت و آدرس moafagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.